Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2007

μαζεύοντας ελιές...

(η εγγραφή αφιερωμένη με όλη την αγάπη μου στη Φωτεινούλα...)
Παγωμένο σκηνικό... στα κτήματα... μια μέρα πριν καλωσορίσουμε τις πρώτες νιφάδες του χιονιού για το φετινό χειμώνα... καθώς μαζεύαμε ελιές... ίσα να προλάβουμε πριν τις τσουρουφλίσει εντελώς ο παγετός...


Σε μια τοποθεσία μαγική... από τη μια μεριά το βουνό, και πάνω του σκαρφαλωμένα τα σπιτάκια του χωριού, από την άλλη θέα στη θάλασσα, σ'ένα υπέροχο γαλάζιο που σμίγει με τον ουρανό...


Κι ένα διάλειμμα να ξαποστάσουμε δίπλα στη φωτιά... τραγούδια να σιγοπαίζει το παλιό τρανζιστοράκι... λίγο τσιπουράκι για να ζεσταθούμε... κι ένας μεζές στα κάρβουνα για να στυλωθούμε και να συνεχίσουμε μέχρι που η νύχτα να απλώσει το σκοτεινό της πέπλο...

"Ήλιε μου, για βασίλεψε, πούλια μου κάτσε κάτω,
να σκοτειδιάσουν τα βουνά, να πάψουν οι διαβάτες,
να πάν' οι ξένοι σπίτια τους κι οι ντόπιοι στα δικά τους,
να βγει κι εμέ η αγάπη μου, να γιάνει η ψυχή μου."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου